Пн-Пт: с 9.00 до 19.00
Сб: с 9.00 до 18.00
Вс: выходной
p>
Пн-Чт: з 9.00 до 18.00 p>
Обід: з 13.00 до 14.00 p>
Пн: з 9.00 до 17.00 p>
Сб-Нд: вихідний p>
p>
Пн-Пт: з 9.00 до 19.00 p>
Сб: з 9.00 до 18.00 p>
Нд: вихідний p>
p>
Пн-Пт: з 9.00 до 18.00 p>
Обід: з 13.00 до 14.00 p>
Сб: з 9.00 до 15.00 p>
Нд: вихідний p>
p>
Пн-Чт: з 9.00 до 18.00 p>
Обід: з 13.00 до 14.00 p>
Пн: з 9.00 до 17.00 p>
Сб-Нд: вихідний p>
Центри обслуговування абонентів Телекомпанії «Чорне море» на період карантину переводимо в режим дистанційній комунікації і підсилюємо цілодобову клієнтську підтримку в режимі онлайн. З 08 січня по 24 січня 2021 року діє посилений карантин згідно з постановою кабінету міністрів
У зв’язку з вищесказаним, в абонентському відділі Ви зможете прізвесті оплату за усуги тільки через термінал: Пн – пт – з 09:00 до 19:00 Нд – вихідний
Оперативну консультацію фахівців Ви можете отримати:
– в онлайн (кнопка «Залишити повідомлення») на сайті blacksea.net.ua
– по електронній пошті: support@blacksea.net.ua
– за телефонами контакт-центру 048-777-0-999, 066-777-61-60, 098-777-61-60, 063-777-61-60
– за допомогою нашого чат-бота https://t.me/isp_blacksea_bot.
Хочемо звернути вашу увагу, що всі процеси налаштовані на повне забезпечення функціонування сервісів і надання послуг в повному обсязі. Наші фахівці постійно контролюють роботу обладнання, яке зараз працює в штатному режимі. Просимо уважно поставитися до вашого здоров’я і максимально утримуватися від відвідування людних місць. Дякуємо Вам за розуміння і перепрошуємо за тимчасові незручності. Будьте здорові і бережіть себе і своїх рідних! З повагою, Адміністрація телекомпанії «Чорне море»